Terugblik op 2011

ALPY vzw startte in maart 2011 haar werking. Tijd om terug te blikken op de realisaties!

Groei van het team
ALPY heeft geen bezoldigde personeelsleden, wel een team van 14 actieve vrijwilligers (de bestuurders, de vertalers, een graficus en een audio-visueel specialist). ALPY sloot daarnaast ook een aantal contractuele partnerschappen die zullen bijdragen aan het activiteitenaanbod en de diensten van ALPY in 2012.

Groei van het medianetwerk
ALPY kon rekenen op gratis promotie via verschillende kanalen.

Groei van het sociaal netwerk
ALPY heeft een facebookpagina aangemaakt. Deze pagina telt momenteel 41 fans afkomstig uit 9 verschillende landen, en 804 actieve gebruikers per maand. Daarnaast is ALPY actief in verschillende groepen op LinkedIn.

Ontwikkeling communicatiemiddelen
ALPY heeft in maart 2011 een website online geplaatst. Deze website werd ontwikkeld met gratis software, is zeer handig in gebruik, maar heeft qua uitstraling zijn beperkingen. De website heeft gemiddeld 30 bezoekers per dag. De topmaanden waren april (1585 bezoekers), mei en augustus. Er hebben zich 23 mensen geabonneerd op de website. ALPY investeerde in 2011 ook in de ontwikkeling van tentoonstellingspanelen, affiches en publicaties die bijdragen tot het verwezenlijken van haar doelstellingen.

Organisatie van activiteiten
ALPY was aanwezig op 4 beurzen, organiseerde 4 filmavonden, één culinaire avond en één tentoonstelling.

 

Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s